Kunde

Spin Master

Marked

Danmark, Norge, Sverige, Finland

Arbejdsområder

Print • Instore / POS • Online

Fra ukendt til det hotteste pigebrand på blot 1 år

Kidvertising har hjulpet Spin Master med lancering  af det nye legetøjsmærke Gabby’s Dollhouse i Norden.

Vores strategi bestod af:

  • Innovativ tilstedeværelse i butikken (3-D papdukkehus, topskilte og aktivitetshæfte med produkter og kryds-“udsalg” til Netflix-serier (bevidsthed). Senere
 
  • BØRN:
    YouTube altid på med webisodes blandet med legetøj, legetøjsreklamer med fokus på opmærksomhed
  • In app annoncer/rich media (minispil) med fokus på engagement
 
  • FORÆLDRE:
    Betalte sociale kampagner på Facebook, Instagram og Google med fokus på at skabe opmærksomhed og derefter trafik

Instore Solution

Instore Solution

Instore elementer

For at skille Gabbys Dollhouse ud fra de mange andre brands i butikkerne, valgte vi at udfordre de gængse formater og måder at lave POS materialer på.

Det resulterede bl.a. i hængende hjerteskilte, flexible endcapskilte og til de større butikker et sprecialudviklet legebord samt en “tv-ramme” til instore skærm.

Gabby-legebord

Det kat-tastiske legebord

Til at demonstrere legetøjsliniens vigtigste produkt, selve dukkehuset, har vi specialudviklet et legebord der passer i proportionerne til produktet og til børnene der skal lege med det. Og kender man bare lidt til Gabbys univers kan man identificere brandet på lang afstand 🙂

Gabby Online

Online tilstedeværelse er essentiel for at skabe opmærksomhed og efterfølgende trafik. Derfor har vi udviklet content til både børnene (i form af sjove in-app minigames) og forældrene i form af forskellige Paid social kampagner på Facebook, Instagram og Google.

Gabby-topsign-spring

Forårskampagne

Eksempel på en sæsonbetonet kampagne til at holde brandkendskabet ved lige samt promovere forårets produktnyheder.

Omfattede bl.a. aktivitetshæfte og POS elementer (topskilt og wobler)

Gabby-wobbler