Fra ukendt til det hotteste pigebrand på blot 1 år
Kidvertising har hjulpet Spin Master med lancering af det nye legetøjsmærke Gabby’s Dollhouse i Norden.
Vores strategi bestod af:
Innovativ tilstedeværelse i butikken (3-D papdukkehus, topskilte og aktivitetshæfte med produkter og kryds-“udsalg” til Netflix-serier (bevidsthed). Senere
BØRN: YouTube altid på med webisodes blandet med legetøj, legetøjsreklamer med fokus på opmærksomhed
In app annoncer/rich media (minispil) med fokus på engagement
FORÆLDRE: Betalte sociale kampagner på Facebook, Instagram og Google med fokus på at skabe opmærksomhed og derefter trafik
Instore Solution
Instore Solution
Instore elementer
For at skille Gabbys Dollhouse ud fra de mange andre brands i butikkerne, valgte vi at udfordre de gængse formater og måder at lave POS materialer på.
Det resulterede bl.a. i hængende hjerteskilte, flexible endcapskilte og til de større butikker et sprecialudviklet legebord samt en “tv-ramme” til instore skærm.
Det kat-tastiske legebord
Til at demonstrere legetøjsliniens vigtigste produkt, selve dukkehuset, har vi specialudviklet et legebord der passer i proportionerne til produktet og til børnene der skal lege med det. Og kender man bare lidt til Gabbys univers kan man identificere brandet på lang afstand 🙂
Gabby Online
Online tilstedeværelse er essentiel for at skabe opmærksomhed og efterfølgende trafik. Derfor har vi udviklet content til både børnene (i form af sjove in-app minigames) og forældrene i form af forskellige Paid social kampagner på Facebook, Instagram og Google.
Forårskampagne
Eksempel på en sæsonbetonet kampagne til at holde brandkendskabet ved lige samt promovere forårets produktnyheder.
Omfattede bl.a. aktivitetshæfte og POS elementer (topskilt og wobler)