Kid:media
Kid:media er bureauets medieafdeling, hvor kreativitet møder den digitale verden.
“Digitale medier er mere relevante end nogensinde før”
Ja, den sætning har du sikkert hørt før… Men når det handler om medier i børnehøjde, bliver det straks mere komplekst!
Hos Kidvertising forstår vi børn og børnefamiliers medieadfærd som ingen andre. Vi kombinerer denne indsigt med skarpt mediekøb, kreative budskaber og visualiseringer. Sammen med vores tekniske ekspertise og nøje udvælgelse af de rigtige digitale platforme sikrer vi, at vi når børn og børnefamilier på den mest effektive måde – og skaber mærkbar værdi for dit brand.
Kid:activation
Vi er agile og kan få ting i luften hurtigere, end du har spist din madpakke. Vi aktiverer kampagner på daglig basis, der engagerer målgruppen. Vi skaber kampagner, der gør indtryk og resultater, der kan mærkes. Uanset mediet, arbejder vi målrettet på, at din kampagne ikke bare lever – men at den brager igennem og får målgruppen til at følge trop!
Kid:database
Vi sidder på en guldmine af data, indsamlet gennem årene fra utallige kampagner målrettet børn og børnefamilier. Vi er eksperter i at navigere de unikke udfordringer, der følger med denne målgruppe, og vores dataindsigt er altid skarp, aktuel og værdifuld. Vores omfattende database over kampagneperformance gør os i stand til at målrette og optimere med præcision. Og når tracking på børnemedier er udfordrende eller din konvertering foretages hos retailers? Ja, så rækker vi ud til vores gode venner i legetøjsbutikkerne for at få de indsigter, vi mangler.
Kid:network
Når det kommer til medieaktivering for børn og børnefamilier, leger vi med de bedste i branchen. Vores globale partnere sikrer med eksklusive inklusionslister, at alt er 100% brand safe og kid safe. Vi håndterer hele processen som one-point-of-contact. Sociale medier kører vi selv, mens platforme som YouTube, in-app, display, TV og influencers købes gennem vores betroede partnere. Vi sikrer gennem vores netværk, at dit brand altid kommunikerer ansvarligt og effektivt.
Video af magnus der snakker med medier der er klippet ind – Jakob laver!
Medier
Social
Influencer
OLV
In-app
Search
Addressable
Display
TV
Radio / Audio
Biograf
OOH & DOOH
E-mail marketing
Events
Mediehåndtering
Hos Kidvertising håndterer vi dine kampagneaktiviteter fra start til slut.
Målgruppeforståelse
Vi har en dyb forståelse for børn og børnefamiliers medieadfærd, som gør os i stand til at ramme målgruppen præcist. Med et skarpt budskab sikrer vi, at din kampagne taler direkte til dem, der betyder mest for dit brand.
Go-to-market-strategi
Vi udvikler strategier, der sikrer effektiv markedsføring. Fra planlægning til aktivering sørger vi for, at din kampagne leverer synlige og målbare resultater.
Omnichannel-tilgang
Vi aktiverer kampagner på tværs af alle relevante kanaler og markeder. Vores tilgang binder medierne sammen for at sikre maksimal effekt og gennemslagskraft.
Brand og kid safety
Vi arbejder udelukkende med sikre platforme og partnere, der garanterer 100% brand safe- og kid safe-miljøer. Med et stærkt fokus på etik og jura sikrer vi, at dit brand optræder ansvarligt i alle sammenhænge.
Tracking og datahåndtering
Vi kombinerer data fra egne kampagner og vores retail-partnere for at optimere resultaterne. Selv på udfordrende platforme finder vi løsninger, som giver værdifuld indsigt, der gør jeres kampagner endnu skarpere.
Optimering og evaluering
Vi overvåger kampagner nøje og tilpasser løbende for at sikre det bedste resultat. En slutevaluering bør ikke være ”bare lige” – det er nemlig det, som fører os et skridt tættere på målet.
Kid:cases
Skal du være vores næste succes-case?
-
Spin Master
360° partnerskab
Vi er Spin Masters faste partner i Norden – og sammen skaber vi magi, der får børns verdener til at blomstre. Med en skoletaske fyldt med ikoniske brands forvandler vi strategi til leg, idéer til virkelighed og kampagner til oplevelser, der sætter spor. Vi skaber alt fra kreative kampagner og sjovt content til events og in-store løsninger – der hvor børnene møder magien. Det er ikke bare et samarbejde, men et partnerskab, der gør en forskel hver eneste gang.
-
AMO Toys
Brand Aktivering
I samarbejde med AMO Toys fik vi tre spændende brands – NIKKO, Abacus og Zhu Zhu – ud over rampen og direkte ind i børnenes hænder. Fra racerbiler, der får små hjerter til at suse, til lærende legetøj, der vækker nysgerrighed, og sjove figurer, der sætter gang i fantasien – vi ramte lige dér, hvor legen begynder.
Med stærke kanaler som META, TikTok, og YouTube, kombineret med kreative in-store løsninger og influencer aktivering, skabte vi kampagner, der brændte igennem i årets vigtigste tid. Fra efterårsferiens til et af julehandlens højdepunkter, under Black Week, hjalp vi med at finde vej til børnenes ønskelister – og sikrede, at legetøjet blev stjernen under juletræet!
-
ToyRock
Boost Julesalget
Vi styrkede julesalget i Finland, hvor legetøjsmarkedet har en mere traditionel tilgang end resten af Norden. Med vores indsigt i branchen tilpassede vi strategien til markedets unikke behov og satte spilkategorien i fokus – et populært valg, der ofte handles sidst i julehandlen.
TV spillede en central rolle i planen, sammen med en målrettet indsats, der matchede finske forbrugeres adfærd i julesæsonen. Resultatet var en kampagne, der effektivt understøttede ToyRock’s salgsperiode og sikrede spil som et must-have under juletræerne i Finland.
-
Kids Coolshop
Community Management
Som en del af vores tætte samarbejde med Kids Coolshop hjalp vi med at løfte deres digitale tilstedeværelse. Med fokus på community management og always-on tilstedeværelse opbyggede vi deres Facebook- og Instagram-sider samt en solid contentbase på YouTube som skabte engagerende content og styrkede relationen til kunderne.
Vi boostede kampagner med paid budgetter og understøttede deres +20 butikker, så legetøjssalget blev styrket igennem medieaktivitet.
-
Jakks Pacific
Strategisk Positionering
For Jakks Pacific aktiverede vi flere spændende brands i Norden og hjalp Disney Princess med at fastholde sin position som førende i dukke-kategorien. Med mere end 30 influencers, Meta-annoncer, Disney Channel, YouTube til børnene og in-app ads, sikrede vi maksimal synlighed og relevans for målgruppen.
Vi aktiverede også Nintendo-universet med brands som Super Mario og arbejdede målrettet på at øge awareness på tværs af regionen.
-
Liniex
Store brands, Større resultater
For Liniex aktiverede vi hele 18 brands, heriblandt Rainbocorns, Scruff-a-Luvs, Tiny Treasure, X-Shot og Robo Alive – og vigtigst af alt var vi med til at introducere Bluey i Norden, som nu er et kæmpehit blandt børn.
Med fokus på Q3 og Q4 leverede vi effektive kampagner gennem kanaler som Snapchat, Instagram, Disney+, Cartoon Network, Nickelodeon og flere. Spændende opgaver med stor volumen, hvor vi sikrede, at hvert brand fik maksimal synlighed i årets vigtigste salgsmåneder.
Referencer
Det siger vores kunder:
“We have worked with Kidvertising for over 5 years now and have even bigger media plans due for next year. Kidvertising are always open and searching for new media platforms to keep our brands at the forefront in a currently challenging landscape. From a cost perspective, I feel confident we will be proposed the best quality media partner for the best value for money, with multiple partners always being considered and compared.
I would recommend Kidvertising!”
Robyn Woods, Spin Master Marketing Manager – Nordics
Kidvertising Agency A/S • Frederiksgade 72 • 8000 Aarhus C • Danmark