Små forbrugere med stor indflydelse
Gennem 15 år har vi skabt stærke relationer mellem brands og børnefamilier, på baggrund af stor forbrugerindsigt, stort engagement og erfaring i børnehøjde
Kid:
Vi elsker arbejdet med de små forbrugere, der har så stor indflydelse på familiens indkøb af alt fra fødevarer, legetøj og mode til forlystelser og ferierejser. Vi følger dem 24/7 – på deres hjemmebane – og på deres medier, det er bl.a. det, der gør os til specialister i kommunikation til børn og børnefamilier.
Vi elsker arbejdet med de små forbrugere, der har så stor indflydelse på familiens indkøb af alt fra fødevarer, legetøj og mode til forlystelser og ferierejser.
Vi følger dem 24/7 – på deres hjemmebane – og på deres medier, det er bl.a. det, der gør os til specialister i kommunikation til børn og børnefamilier.
Vi elsker arbejdet med de små forbrugere, der har så stor indflydelse på familiens indkøb af alt fra fødevarer, legetøj og mode til forlystelser og ferierejser.
Vi følger dem 24/7 – på deres hjemmebane – og på deres medier, det er bl.a. det, der gør os til specialister i kommunikation til børn og børnefamilier.
Man kunne også vises vores fire fokusområder således:
-
Addons For Elementor
Kid:creative
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. -
Addons For Elementor
Kid:insight
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. -
Discover your Talents
Kid:content
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. -
Kid:media
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.
Cases
- Alle
- Character building
- Online
- Pos/instore
“Portefølje”. Denne her funktion kan sortere på tags. De enkelte cases ligger i denne udgave som indlæg/blogposts. Se PawPatrol
“Portefølje”. Samme funktion som ovenfor, men her ligger casene som undersider. Se PawPatrol
# Spørg dogbørnene
Man skal ikke tro, man skal vide.
Gennem mere end 20 år har Kidvertising fundet svar hos børnene,
og det gør vi fortsat – for de er de sande eksperter.
# Spørg dogbørnene
Man skal ikke tro, man skal vide.
Gennem mere end 20 år har Kidvertising fundet svar hos børnene,
og det gør vi fortsat – for de er de sande eksperter.